Saturday 11 January 2014



Merpati 


Aku ingin seperti merpati
Yang selalu terbang tinggi
Aku ingin seperti merpati
Terbang tinggi dan selalu kembali
Kerana merpati tak pernah ingkar janji
Aku ingin seperti merpati
Yang setia pada satu hati
Yang bisa berbagi dengan sang hati
Aku ingin seperti merpati
Hidup berdua sampai mati
Aku ingin seperti merpati
Yang tak mahu pasanganya pergi
Setinggi mana dia terbang
Pasti akan kembali
Kerana dia tahu sang pujaan hati sedang menanti
Merpati memang tak pernah ingkar janji
Kerana dia setia pada satu hati
Aku ingin sepertimu merpati
Menjadi lambang cinta sejati.....
















Lokasi : Padang Kota Lama, Pulau Pinang
Tarikh : 11 January 2014
Masa : 3 petang 
Jurugambar : Siti Najiah (E.T) :)

2 comments:

  1. Amboih p Padang Kota x ajak.. Merpati putih xdak ka? hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zwan, nun x rancang pon nk p...blk keja nun p trus..nnt2 kita plan k..nun n husna nk p cari lukisan2 jalanan sekitar penang....

      Delete