Thursday 19 July 2012

MUKADIMAH

Assalamualaikum....
Apa khabar u ollz? sehat?
Saya baru nak berjinak-jinak dalam dunia blog ni.....^_^
This is my 1st post....so, apa kata kita berkenalan dulu.....ahaks
Nama saya Nabilah Hanun Binti Mohamad  Rathi..
Baru berusia 22 tahun.... (baru la konon)haha
Masih menuntut ilmu di sebuah institusi pengajian tinggi awam....ce teke katne....;P
Merupakan anak ke4 dari 5 orang adik beradik....
Saya ada 7 orang anak sedara yang kiut miut....tetibe rindu kat diorang.....sobs...;(
Saya berasal dari........saya pun x pasti dari mana.....rumah saya terletak di Kulim,Kedah.......
Tapi sekarang tinggal di Perlis.....saya dilahirkan di Hospital Bukit Mertajam, Pulau Pinang.....
so, u ollz teke sendiri la saya dari mana keh.....
Hmm, macam2 nk tulis tapi masa x mengizinkan.......
So, xpe....bnyk masa lagi....nnt kita sambung keh....bubyee 
This is meeeee.....kawan baru anda......HIHI


Bye! jumpa lagi..sekian terima kasih~

6 comments:

  1. Cik oren, lupe nk tuleh bwh tu "gambar hiasan" hahaha...pic sape tah amik kt tenet nie.....:P

    ReplyDelete
  2. MK jgn ko nak goda dia ok... dia milik aku ekekeke..

    nota: lawa owner blog ni.. sesejuk mata memandang

    ReplyDelete
  3. Mk Syahir : hai..;)

    PotiaCasaDelarossa : Tengss...=)

    ReplyDelete
  4. MK n Potia m'gatai dh Anun..ha9

    ReplyDelete